Indrukwekkend werkbezoek aan de parkwijk/kloostervallei

25 januari 2018

De Parkwijk/Kloostervallei presenteerde woensdag 24 januari aan de politieke en maatschappelijke organisaties haar ‘wijkdocumentaire’. Een mooie film over de mensen die de wijk een warm hart toedragen en hem elke dag een stukje fraaier proberen te maken. De maker is Sander Blom, die zelf ook in de wijk woont. De aanwezige PvdA leden waren onder de indruk van de betrokkenheid van onder andere de supermarkteigenaar, wiens zaak in het hart van de wijk staat. Ook de goede samenwerking tussen het wijkplatform en Social Sofas viel op. Natuurlijk kwam ook de toekomstige verbinding met Blauwestad uitgebreid aan bod. Ontroerend was het portret van wijkbewoner Harrie, die elke dag met zijn bezem de straten netjes houdt. Een aantal inwoners die al bij deze avond aanwezig was deelde alvast hun ideeën over verbeteringen in de wijk, naar . Maar de échte bewonersavond is 21 februari. Dan gaat het wijkplatform samen met de inwoners aan de slag met de wijkvisie. Ook dan mogen we er weer bij zijn om te luisteren. Bij deze oproep aan alle betrokken wijkbewoners… laat vooral je stem horen!

Voor een verslag vanuit het wijkplatform: http://wpfparkwijkkloostervallei.nl/wijkdocumentaire-aan-politiek-etc-getoond/