Afscheid van de oude Raad, installatie nieuwe Raad

30 maart 2018

Woensdag avond kwam de oude Raad voor het laatst bijeen. We namen onder andere afscheid van ons gewaardeerde PvdA lid Lex Geesink, die 2 raadsperiodes namens onze partij in de gemeenteraad heeft gediend. Burgemeester Pieter Smit benoemde Lex’ enorme betrokkenheid en tomeloze inzet voor de gemeente, de dorpen (en natuurlijk ook zijn woonplaats Midwolda), het unieke landschap in Oldambt en zijn hart voor sportieve en culturele activiteit. Lex’ dossierkennis en enthousiasme gaan we zeker missen. Ook van Fred Greven namen we in de Raadszaal afscheid. We verwachten hem daar echter weer terug te zien als opvolger, na de coalitievorming.

Lex, bedankt voor alles wat je voor de inwoners van Oldambt, voor de partij en voor ons persoonlijk hebt betekend. Met een informeel etentje nam de fractie afscheid van de niet-terugkerende fractie-en commissieleden.

Donderdag avond was de installatie van de nieuwe Raad, met voor de PvdA Alida Michels, Hilbert Flokstra, Geert Kluiter en Laura Broekhuizen. De beelden van deze installatie hieronder.

Waar ben je naar op zoek?