1. In oldambt kijken we naar elkaar om

De PvdA zet zich in voor alle Oldambtsters: van lutje potjes tot olle griezen; man en vrouw, homo of hetero, ongeacht waar je vandaan komt of waar je naartoe gaat. Iedereen moet hier een gelukkig en goed bestaan kunnen vinden. Een plek waar je je thuis voelt, waar je gezien wordt en waar je meetelt. In Oldambt doen we dat samen.

De PvdA zet zich in voor alle Oldambtsters: van lutje potjes tot olle griezen-:- man en vrouw, homo of hetero, ongeacht waar je vandaan komt of waar je naartoe gaat. Iedereen moet hier een gelukkig en goed bestaan kunnen vinden. Een plek waar je je thuis voelt, waar je gezien wordt en waar je meetelt. In Oldambt doen we dat samen.

In ons Oldambt
– Zijn we elke dag aan de bak voor nieuwe banen
– Kan iedereen rekenen op hulp
– Zijn dorpen en wijken leefbaar voor alle generaties