Rozen en flyers in Winschoten

3 februari 2018

Zaterdag verzamelen bij de Botanica-Hof om vervolgens met een grote groep PvdA’ers rond te gaan langs de huizen met onze rozen en flyers. Een beetje sneeuw of koud houdt ons niet tegen. Velen aan de deur waren ook wat verbaasd en vonden onze inzet bewonderingswaardig. Aan de deur goede gesprekken en veel positieve reacties. Erg mooi was het bezoek aan de Botanica-Hof. In de woongemeenschap Botanica-Hof velen die ons bezoek erg waardeerden; zelf waren we onder de indruk van dit mooie gebouw en de gezellige en open sfeer. Behalve de Botanica-Hof werden ’s morgens ook onder andere de Hofstraat, straten in de Bomenbuurt en de Dwingelooweg bezocht.

In de middag, na een gezamenlijke lunch in de Halte Democratie, wederom met z’n allen de straat op. Dit keer in het centrum van Winschoten door de Langestraat. Enig probleem nu was dat het canvassen zo goed was gegaan dat we ver voor de geplande eindtijd al door de rozen en flyers heen waren.

Al met al in twee dagen 400 rozen en minstens net veel flyers; vanaf de start van de campagne al meer dan 1000 rozen en flyers.  Oldambt we komen naar u toe!