#overalrood

10 maart 2018

Nog anderhalve week en dan is het zover! Verkiezingen! We zijn al weken aan de gang, maar we stoppen niet totdat heel Oldambt rood kleurt van onze rode rozen?! De PvdA Oldambt is gisteren en vandaag weer op pad geweest om jullie te spreken. Gisteren waren we aanwezig in de Wijkplatform Bloemen-Zeeheldenbuurt waar we veel enthousiaste mensen gesproken hebben. Vandaag waren we in Scheemda en Winschoten-Noord waar we ook vele Oldambsters hebben verblijd met een mooie roos. Daar hield het niet bij op. Onze rode tent ? stond weer in de Langestraat om het winkelend publiek niet te vergeten! We gaan door totdat het #overalrood is!

Wil je meer weten over onze standpunten, onze plannen? Kijk op deze site of bijvoorbeeld op ons Youtube kanaal (pvda oldambt). Of op Facebook: bij onze video’s, onze flyers, onze berichten. Heb je een vraag stel deze gerust, neem contact op via mail of bijvoorbeeld een prive-bericht.

Waar ben je naar op zoek?