Op 21 maart is het zover, verkiezingen!

18 maart 2018

Op maart is het zover, verkiezingen!

Stem dan voor een Oldambt waar we naar elkaar omkijken, stem op de PvdA Oldambt.

Duizenden rozen?, duizenden gesprekken?, door sneeuw, regen?, of een lekker zonnetje, Van Scheemda tot Bad Nieuweschans, van Nieuwolda tot Winschoten, De PvdA Oldambt is de afgelopen maanden bij zovelen van jullie langs geweest. We zijn er nog lang niet, want we gaan net zolang door tot het #overalrood is!

We hebben zoveel geweldige gesprekken gevoerd, over de speeltuin in Heiligerlee die meer aandacht verdient, over de belachelijk hoge rentes op sociale leningen waar we meteen wat aan gedaan hebben, maar ook over hoe trots Oldambtsters zijn op hun dorp of wijk!

Wij genieten ontzettend van de campagne, maar dat is waarschijnlijk ook wel te zien. We horen zoveel goede ideeën, maar ook positieve en hoopvolle verhalen!

We gaan nu langzaam naar het moment toe waarop de keuze aan jullie, de kiezer, is! Mocht je nog zwevende zijn, dan kun je op de volgende link – https://oldambt.pvda.nl/ – meer informatie vinden over onze standpunten en kandidaten. Heb je vragen of tips, twijfel dan niet en stuur ons een berichtje, mailtje of belletje!

We gaan ons beste doen om de komende dagen nog bij jullie langs te komen met onze?, want het moet echt #overalrood!