Door Martijn Broekhuizen op 3 juli 2017

AANMELDING KANDIDATEN

Mensen die zich kandidaat willen stellen om namens de PvdA in de Gemeenteraad van Oldambt plaats te nemen, kunnen zich tot 30 juli 2017 aanmelden. Ben jij iemand die voor zijn mening uit durft te komen? Voel jij je thuis op links en wil je je inzetten voor de inwoners van de gemeente Oldambt? Meld je dan aan voor de kandidatenlijst. Van onze kandidaten vragen we volgende vaardigheden:

• Contact met samenleving en achterban
  • Kennis en kunde ontwikkelen en delen
  • Ontwikkelen en uitdragen van visie
  • Een kritische houding

Daarnaast moet je rekening houden met:

• Tijdsbesteding

Het raadslid is zich bewust van de tijdsbesteding die met het raadswerk gepaard gaat en handelt hier naar. Op basis van de tijdsbesteding in de fractie op dit moment, zal men minimaal 20 uur in de week beschikbaar moeten zijn om de PvdA-belangen te behartigen.

• De kandidaat moet op het moment van aanmelden lid zijn van de PvdA

Aanmelden voor de kandidatenlijst kan door middel van het schrijven van een motivatiebrief en deze met c.v. te sturen aan:

Kandidaatstellingscommissie PvdA Oldambt

Cantharel 12

9685 EA Blauwestad

Of via een mail aan: [email protected]

Je aanmelding moet uiterlijk 30 juli 2017 om 12.00 uur binnen te zijn. Na ontvangst van je aanmelding stuurt de secretaris je een bereidstellingsverklaring en de erecode van de PvdA. Deze dien je getekend te retourneren aan bovenstaand adres. De secretaris verzameld de documenten ongelezen in een map, die hij op 1 augustus 2017 overdraagt aan de voorzitter van de kandidaatstellingscommissie.

Martijn Broekhuizen

E-mail (penningmeester): [email protected]