2000ste roos voor Scheemders

18 februari 2018

Zaterdag sloot de PvdA Oldambt zijn vijfde campagneweek af. Deze week stond in het teken van de liefde. De liefde voor alle juffen en meesters in het basisonderwijs die staakten op Valentijn. De succesvolle actie op de stations met het uitdelen van de bekende rozen. en vrijdag en zaterdag met het bezoeken van wijken in Winschoten.

Eerder waren we te vinden in Scheemda, Finsterwolde, Beerta, Heiligerlee, Westerlee en Bad Nieuweschans.  Overal de straat op en in gesprek. Mooie gesprekken over werk en zekerheid, het door ons voorgestelde mantelzorgcompliment en bijv. het verkeer in Scheemda.

In  deze weken werden mooie initiatieven in dorpen en wijken bezocht zoals wisselwerking in Midwolda, namen ze een kijkje in de keuken bij jongerencentrum t’Spoor en zagen de extra inzet op werk bij Synergon.

Zaterdag in Winschoten Noord werd de  2000ste roos uit aan twee betrokken en vrolijke Scheemders uitgedeeld.

De  PvdA Oldambt gaat vrolijk en vol energie door. De komende weken is de PvdA te vinden in Nieuwolda, Scheemda,  Midwolda, Winschoten en op nog meer veel meer plekken in Oldambt.